
FĂRĂ PRESUPUNERI.
FĂRĂ REPARAȚII INUTILE.
FĂRĂ COMPROMISURI.
Este simplu: când conectăm testerul JLR la mașina ta, putem citi fiecare modul exact în limbajul fabricii. De la motor și cutie, până la sistemul de frânare, suspensia activă, sistemul AdBlue sau funcțiile avansate de siguranță.
Pe scurt, știm ce se întâmplă cu mașina ta cu precizia cu care a fost gândită de inginerii britanici care au proiectat-o.
În plus, putem verifica dacă softul este actualizat, dacă modulele funcționează sincronizat și dacă există erori ascunse pe care un aparat universal nu le poate detecta.
Nu ghicim. Verificăm, înțelegem și explicăm.

Îți preluăm mașina și o conectăm la sistemul original de diagnoză JLR.
Începem cu o citire completă a modulelor, identificăm eventualele erori active sau istorice, apoi analizăm valorile în timp real — parametrii de funcționare care spun exact ce se întâmplă cu motorul, transmisia, sistemul electric și celelalte componente.
Tot ce aflăm este notat, documentat și explicat pe înțelesul tău. La final primești un raport clar, complet, cu recomandări utile. Dacă decizi să repari mașina tot la noi, scădem costul diagnozei din intervenție.
Pentru situațiile în care simptomele persistă, dar erorile nu apar în sistemul electronic, folosim și PicoScope – un osciloscop profesional de ultimă generație.
Acest instrument ne permite să analizăm în detaliu semnalele electrice și comportamentul real al componentelor de la injectoare și senzori până la semnale din ECU sau rețeaua CAN. Cu alte cuvinte, vedem în timp real cum „bate inima” mașinii tale și unde apar dezechilibrele.
PicoScope este completarea perfectă a sistemului oficial JLR. Atunci când diagnoza clasică nu oferă toate răspunsurile, PicoScope merge mai departe. Este soluția ideală pentru identificarea problemelor intermitente, a întreruperilor de semnal sau a anomaliilor pe care majoritatea testelor le trec cu vederea.
În practică, înseamnă mai puțin timp pierdut cu încercări și mai multă precizie în diagnostic.
Folosim sistemul oficial compatibil cu toate modelele Land Rover, Range Rover și Jaguar, indiferent de an sau motorizare.
Diagnosticăm atât mașinile diesel și benzină, cât și versiunile mild-hybrid, plug-in hybrid sau electrice, precum Jaguar I-PACE.
Poți veni cu încredere, fie că ai un Evoque din 2013 sau un Defender nou. Noi avem instrumentele și cunoștințele necesare.
O diagnoză corectă îți poate economisi mii de lei. Am avut clienți care au fost sfătuiți să schimbe turbina, dar în realitate era un senzor dereglat. Alții cărora li se spunea că e nevoie de înlocuirea întregului sistem AdBlue, când de fapt era vorba doar de o actualizare de software.
Asta oferă sistemul original JLR: claritate, nu bănuieli. Iar când ai informația corectă, poți lua și decizia corectă.
Un Range Rover Sport a ajuns la noi cu pierderi de putere. Testerele obișnuite nu arătau nimic.
Cu JLR IDS, am descoperit că problema era în cutia de transfer – o eroare stocată într-un modul secundar, ignorată de alte sisteme.
Un Jaguar F-Pace cu martor AdBlue aprins a fost adus de la un alt service, unde se recomandase înlocuirea pompei. De fapt, era doar o problemă de comunicare între module.
O actualizare software și totul a revenit la normal.
TESTIMONIALE

Diagnoza completă durează între 45 de minute și o oră și jumătate, în funcție de modelul mașinii și de numărul de module.
Costul variază în funcție de complexitate, dar vei primi un preț clar înainte de începerea verificărilor.
Și nu, nu e nevoie să faci reparația tot la noi dar, dacă alegi să o faci, scădem automat costul diagnozei din prețul lucrării.
Lucrăm doar cu programare, pentru că ne dorim să-ți putem aloca timp și atenție totală. Completează formularul online sau sună-ne, iar noi îți vom confirma ora și ziua în cel mai scurt timp.
Te invităm să vezi cum lucrăm. Avem un scurt video care arată procesul de diagnoză și poze din atelier cu aparatura, cu tehnicienii noștri în acțiune și cu modul în care tratăm fiecare mașină.



